خدمات طراحی و نصب سقف کشسانی برای ایجاد یک پوشش دکوراتیو در فضاهایی با طراحی داخلی مدرن استفاده می شود. امکان سفارش هر نوع طرح و رنگی مطابق با سلیقه افراد با استفاده از تکنولوژی چاپ مدرن بر روی پارچه PVC فراهم است. پارچه های مرغوب از جنس PVC تولید شده در کشورهای بلژیک و اکراین بوده که باعث افزایش کیفیت سقف کشسان می گردد. سقف کشسان نصب شده دارای ۵ سال گارانتی برای رنگ پریدگی و تمامی آسیب های احتمالی بوده این ضمانت شامل پاشیدن اسید و یا فرو بردن ابزار تیز و برنده به پارچه پی وی سی نمی شود. با توجه به عرض زیاد پارچه PVC ، می توان در فضاهای بزرگ بالای ۱۰۰ متر مربع نیز سقف کادب کشسانی را به صورت یکپارچه نصب نمود. نصب سیستم روشنایی و نورپردازی پشت سقف کاذب همراه با خدمات طراحی و نصب سقف کشسانی انجام می گیرد. تیم اجرایی متخصص نصب این محصول را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان تضمین می نماید.گاهی در انتخاب رنگ سقف کشسان شرایطی به وجود می اید که در آن مشتری قادر به انتخاب صریح رنگ مورد نظر نیست ، در اکثر کاتالوگ های ارائه شده در شرکت های نمونه پارچه های رنگی سقف کشسان از سایز کوچکی برخوردارند ، و این مشکل تطبیق دادن رنگ ها با دکوراسیون و طراحی داخلی را امری دشوار می سازد. در این پست شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه رنگ سقف های کشسان را انتخاب کنیم ؟و اما معیارهای انتخاب رنگ سقف کشسان چیست؟ هر مکانی، با توجه به فضای آن به انضمام دکوراسیون و طراحی داخلی با رنگ خاص خود می تواند تطبیق داده شود، و نمی توان یک رنگ را مناسب تمام مکان ها و دکورسیون ها دانست. ترکیب و تنوع رنگ ها این امکان را به شما می دهد تا بتوانید فضا و ظاهر دلخواه خود را برای محل زندگی خود انتخاب کنید . با استفاده از رنگ ها می توانید از فضاهایی ، گرم و دوستانه تا سرد و جدی را در محل مورد نظر خود پیاده سازی کنید.
سقف کشسان کلاسیک سفید اساسا برای هر اتاق و مکانی مناسب است و بیشترین تعداد سفارشات برای سقف کشسان با رنگ سفید دریافت شده است.
در اکثر خانه های مسکونی به دلیل این که اکثر دیوار ها به رنگ سفید هستند ، رنگ سفید برای سقف کشسان اتاق پیشنهاد نمی شود زیرا استفاده از یک رنگ برای کل اتاق یا مکان باعث سادگی بیش از حد دکوارسیون و طراحی داخلی می شود و ظاهر منزل شما را بی روح می کند ، برای زیباسازی محل مورد نظر خود ، شما می توانید در داخل اتاق از مبلمان، وسایل ریز و درشت گوناگون و البته رنگی شاد برای سقف کشسان اتاق خود استفاده کنید.
استفاده از رنگ های گرم در سقف کشسان باعث روشن تر شدن اتاق و القای احساس صلح و آرامش بیشتر میشود. سایه های نرم این سقف در یک دفتر، سالن غذاخوری، آشپزخانه، اتاق خواب و مهد کودک خوب نشان داده می شود. سقف کشسان مات با رنگ های گرم ارتفاع اتاق را به صورت چشمگیری افزایش می دهد. اگر آپارتمان شما در معرض نور خورشید نیست و اکثر روز را در سایه به سر می برد ، بهتر است از مجموعه رنگ های گرم استفاده کنید.برای منازلی که در معرض نور آفتاب قرار دارند استفاده از رنگ های سرد پیشنهاد می شود. زیرا استفاده از رنگ های متضاد با نور طبیعی موجود باعث به وجود آمدن یک هارمونی خاص در منزل شما می شود ، استفاده از رنگ های سرد در سقف کشسان برای محیط هایی همچون استخر و حمام به شدت توصیه می شود.
سقف کشسان با رنگ های روشن بیشتر در فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود ، چنین سقف هایی در رستوران ها و سالن های بازی ، سالن های همایش و مکان هایی که می بایست جوی شاد و نشاط آور را به بیننده القا کنند ، به کار می روند.
بنابراین در انتخاب رنگ سقف های کشسان بسیار دقت کنید ، رنگ سقف کشسان می بایست با سبک طراحی داخلی و دکوراسیون منزل شما تناسب و همخوانی داشته باشند.