جنس پارچه سقف کشسان از %۹۰ PVC و ۵% پلاستی سایزر و %۵ افزودنی های مجاز تشکیل می شود. پلاستی سایزر موجود در سقف کشسان موجب ایجاد ویژگی کشسانی در آن می شود. ضخامت سقف کاذب کشسان از ۰٫۱۸ تا ۰٫۲۵ میلی متر بوده و جزو متریال بسیار نازک و سبک ساختمانی است. این سقف ها به دلیل وجود زینک اکساید، که کشنده و از بین برنده باکتری وقارچ است، آنتی باکتریال محسوب  می شوند وبه علت فراوانی کلر در فرمولاسیون آن، سقف کشسان ضد اشتعال و اصطلاحا نسوز است.

آیا نیاز به زیرسازی دارند؟
بله. برای پایداری سقف کشسان از پروفیل‌ هایی به منظور پایه سقف در اطراف و بر روی دیوار و سقف استفاده می‌ کنند.

هزینه زیرسازی سقف بر عهده چه کسی است؟
این هزینه جداگانه محاسبه می‌ شود و بر عهده کارفرما می‌ باشد. 

این سقف ها را در چه فضاهایی می توان نصب کرد؟
این سقف در تمام فضاها قابلیت نصب دارد.

نوع فیلم یا پارچه‌ ای که استفاده می‌ شود، چیست؟
فیلمی که برای ساخت سقف بکار می رود معمولا از جنس پی وی سی یا مواد پلیمری است.

آیا درزی در سقف وجود دارد؟
بله. برای ساخت سقف از پارچه‌ هایی با عرض‌ های متفاوت استفاده می‌ شود که اگر کار شما حجم بالایی داشته باشد به دلیل قرارگیری چند عرض پارچه در کنار یکدیگر، درزها مشخص می‌ شوند. 

نصب این سقف ها

برای نصب نیاز به ابزار ویژه نصب است. ابتدا پروفیل های ویژه به دور تا دور محل نصب، پیچ می شوند. سپس با استفاده از گیره نگهدارنده چهار طرف سقف به صورت معلق نگاه داشته می شود. در این مرحله، گرمادهی با استفاده از هیتر ویژه نصب آغاز می شود. اما هیتر سقف کشسان چیست؟ هیتر با استفاده از زاویه و پرتاب درجه هوای مناسب می تواند گرمای مورد نیاز سقف را تامین کند. هیتر ویژه سقف کشسان با هیتر های صنعتی دیگر از نظر زاویه پرتاب هوا متفاوت است.

1 پاسخ دادن

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *