دیوار های حبابدار با نورپردازی RGB



کوسه باله سیاه | Blacktip Shark

  • نام علمی این کوسه Carcharhinus limbatus می باشد و از کوسه باله سیاه کوچک مرجانی متفاوت است.
  • آن ها معمولا ۱٫۵ متر هستند.
  • در طول فصل زادآوری که ماه فوریه و مارچ است، حدودا ۱۰ هزارتا در اطراف سواحل فلوریدا جمع می شوند که انگار تعطیلات عید آن ها است.

پالاداریوم

پالاداریوم چیست؟ پالاداریوم ها حد واسط  بین آکواریوم های گیاهی و تراریوم می باشند. یک قسمت داخل آب و قسمت دیگر خارج از آب می باشد. پالاداریوم ها بخاطر قسمت بیرون آب ملموس تر، قابل حس تر و احساسی تر هستند. بخاطر فضا، آب کمتری دارند و طبیعتاً به نگهداری کمتری و همچنین  نیازهای کمتر به سیفون های مداوم، کود مایع ، فیلتراسیون قوی و سیستم کربن دی اکسید دارند، یعنی در اصل پالاداریوم ها با یک طراحی و داشتن یک نور مناسب میتوانند برای مدتهای زیادی به فعالیت های خودشان ادامه دهند و در فرمها و شکلهای متفاوتی ساخته شوند. بخاطر اختلاف سطحی تنوع گیاهی  خیلی بالایی دارد و میتوان از گیاه های خشکی، گیاه های باتلاقی یا مارش پلانت ها و گیاهان آبزی در یک محیط استفاده کرد. پالاداریوم های را میتوان به صورت رو باز و رو بسته در باکس های تراریومی و معمولی نگهداری کرد. میتوان در قسمت داخل آب از چند ماهی کوچک که بصورت گله ای حرکت میکنند مانند خانواده تترا ها استفاده کرد که این امر برای گیاهان نیز مفید می باشد باعث رشد و شادابی گیاهان و همچنین طبیعی تر شدن این منظره زیبا کمک بسزایی بکند. برای درست کردن یک پالاداریوم استفاده از لوازم مناسب خیلی ضروری است. در پالاداریوم های کوچک که رو باز هستند باکس های شیشه ای مناسب کریستالی تا ابعاد ۶۰ سانتی متر، انواع مه ساز، بخار ساز،انواع چوب، انواع سنگ و انواع بستر و گیاهان و خزه های تراریوم در دسترس شما قرار داده شده است



آکواریوم چشم انداز آبی لوازم و نورهای مورد نیاز برای انواع پالاداریوم ها و همچنین گیاهان مناسب را در دسترس علاقمندان قرار داده که این تفریح دوست داشتنی را برای همه جذابتر و متنوع تر کند.

مشاوره رایگان

اسپالک
آدرس

کرج.منظریه فلکه اول کوچه غربی پلاک ۸

تماس با ما
۰۹۱۹۸۷۸۱۶۷۶
۰۹۱۲۷۶۶۹۹۸۱
۰۹۳۵۸۲۱۳۷۹۹

ساعات کاری
تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما هستیم

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *