فضا سازی و محوطه سازی که در اصطلاح به معماری منظره نیز شناخته می شود به چینش صحیح و چشم نواز عناصر مختلف و المان های گوناگون در محیط گفته و تعریف می شود. باید به این نکته بسیار مهم توجه داشت که فضاهای خارجی از باغ، پارک و فضای سبز گرفته تا یک شهرک مسکونی همه نیاز به فضا سازی اصولی و زیبا دارند تا خروجی نهایی چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

برای این که یک محوطه سازی و فضا سازی علمی و زیبا داشته باشید لازم است تا در حوزه های مختلف علم مانند علومی چون معماری، شهر سازی و عمران اطلاعات کافی داشته باشید و بتوانید با کمک این علوم و استفاده تلفیقی از آن ها و کمک گرفتن از تک تک این حوزه ها محوطه سازی اصولی را طراحی کرده و پیش ببرید. پس از طراحی اولیه در مراحل اجرایی علوم دیگری مثل مهندسی آب و خاک، طراحی صنعتی، برق و حتی باغبانی نیز برای تکمیل پروژه به کمک رشته های گفته شده می آیند پس لازم است تا نسبت به آن ها نیز دید نسبتا خوبی داشته باشید. امروزه فضا سازی و محوطه سازی تبدیل به یک حرفه بسیار مهم و جدی شده است و سالانه افراد بسیار زیادی به این حوزه روی می آورند تا بتوانند طراحی های فوق العاده ای انجام داده و کاری کنند تا این حرفه را یک گام به سمت جلو حرکت بدهند.

فضا سازی حرفه ای نیاز به دانش تخصصی و مدرن دارد

متاسفانه در سال های قبل و دهه های گذشته شاهد این بودیم که ساخت و سازها و پس از آن طراحی و دکوراسیون بناها و منازل در کشور ما به شکل غیر اصولی و کاملا تجربی انجام می شد و نتیجه آن از بین رفتن خلاقیت و نداشتن پشتوانه علمی در فعالیت های مرتبط با این حوزه بود اما امروزه با رشد این حوزه ها به خصوص دکوراسیون داخلی و خارجی شاهد تغییرات اساسی و چشم گیری در این زمینه بوده ایم.

فضا سازی مدرن امروزه به تمامی جنبه هایی که می تواند به بیننده حس رضایت و زیبایی را هدیه بدهد، توجه داشته و آن ها را به شکل مطلوبی در نظر می گیرد و تمام سعی خود را می کند تا کار خروجی یک محیط فوق العاده زیبا به همراه خلاقیت در بخش های مختلف باشد.

فضا سازی امروز به موضوعات بسیار متنوعی می پردازند، طراحان داخلی و خارجی از رنگ ها بالاترین استفاده را کرده و با دانشی که نسبت به علم رنگ شناسی دارند با توجه به نیاز خود از وسایلی با رنگ های خاص استفاده می کنند. بی شک رنگ ها اولین پارامترهایی هستند که به چشم بیننده می آیند و هر چه در این انتخاب رنگ ها دقت شود شاهد زیبایی بی حد و حصری خواهیم بود.

اگر تا پیش از این افرادی که برای فضا سازی و دکوراسیون به صورت تجربی به سراغ ساختمان های و محیط های مختلف می رفتند و به دلیل فضای بسیار وسیعی که در اختیار داشتند هیچ دقتی در سازماندهی و استفاده بهینه از فضا نمی کردند باید گفت امروزه در این زمینه نیز شاهد پیشرفت های چشم گیری در طراحی و دکوراسیون داخلی و خارجی هستیم. امروزه بسیار دقت می شود تا از تمامی امکانات با بیشترین حد استفاده شود و سازماندهی ها به نحوی باشد که شاهد هیچگونه هدر رفتی نباشیم. نظم موضوعی است که بیشتر از همیشه در فضا سازی و محوطه سازی شاهد آن هستیم.

اگر به گذشته برگردید در تمامی طراحی ها و فضا سازی ها المان های مشابه و تکراری خواهید دید که این از المان ها به صورت افراطی در تمامی فضا سازی ها استفاده شده است و هیچ خلاقیتی وجود ندارد. باید به شما این مژده را بدهم که آن دوره تمام شده است و امروزه شاهد فضا سازی هایی بسیار زیبا، خلاقانه و جدید هستیم که این المان های نو و جدید با تلفیق اشیا و رنگ ها به چشم نواز تر شدن هر چه بیشتر محیط شما کمک می کند.

فضا سازی توسط بهترین متخصصین در شرکت اسپالک

اگر علاقه دارید تا فضا سازی و محوطه سازی ویلا و ساختمان خود را تغییر داده و آن را به روز کنید باید به شما بگویم که شرکت اسپالک با کمک بهترین متخصصین فعال در این حوزه آماده است تا به شما در این زمینه کمک کند.

این مجموعه که بیش از سی سال است در این زمینه در حال فعالیت است با استفاده از بهترین و به روز ترین امکانات و تجهیزات تلاش می کند تا رضایت مشتریان خود را جلب کرده و با ضمانت طولانی مدت و واقعی خیال شما را از بابت خروجی کارشان راحت کند.

 با کمک اسپالک می توانید فضایی دلفریب و رویایی برای بنا خود ایجاد کنید و با مناسب ترین قیمت ها و استفاده از بهترین متریال ها ساختمان خود را تبدیل به شگفت انگیز ترین بنا شهر کنید.

شرکت اسپالک به شما این تضمین را می دهد که اگر به این شرکت طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی اعتماد کنید شاهد بهترین و با کیفیت ترین محوطه سازی که پیش از این به چشم خود دیده اید خواهید بود. اسپالک تضمین می کند تا فضای شما را با توجه به خواست و سلیقه شما به سرعت، در کوتاه ترین زمان و با بهترین مصالح به نتیجه مطلوب برساند.

حرف آخر

اگر از فضا و محوطه قدیمی ساختمان خود خسته شده اید چرا همین حالا آن را تغییر نمی دهید و به روز نمی کنید. شما می توانید با اعتماد به یک شرکت فعال در حوزه دکوراسیون داخلی و خارجی مثل اسپالک جلوه ای نو به محیط پیرامون خود بدهید و با کمی تغییرات انرژی مثبت را به اطراف خود منتشر کنید.

به اسپالک اعتماد کرده و در آخر نتیجه این اعتماد را ببینید، مطمئن باشید که پس از آن که کار شرکت اسپالک را مشاهده کردید به مشتریان همیشگی این شرکت تبدیل خواهید شد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *