فضای سبز زیباتر داشته باشید!

بی تردید شما نیز هنگام سفر به شمال و یا حضور در یک باغ ویلای سرسبز در محیطی خوش و آب هوا لذت فراوان برده اید، شاید به امکان زندگی در آن محیط غبطه خورده اید، ولی شاید دسترسی به آن را برای خود دور از ذهن دانسته اید، در این مقاله قصد داریم شما را با انواع مختلفی از فضاهای رویایی آشنا سازیم تا بتوانید برای منزل، باغ، ویلا و یا حتی زمینی که ما در اسپالک با هدف ساخت همین رویا سالها است تیمی از خلاق ترین اساتید دانشگاه و ایده پردازان و هنرمندان گرد هم آمده ایم تا بتوانیم ساخت زمین،

ویلا و آپارتمان و حتی پشت بام منزل(برج-آپارتمان) شمارا به گونه ای طراحی و اجرا نماییم که محیط زندگی تان را به تصاویری رویایی تبدیل نماییم. و امروز مفتخریم به اطلاع رسانیم که شرکت بارش سبز با بیش از ۵۰ پروژه اجرایی یکی از برترین شرکتهای معماری تبدیل شده که شما عزیزان می توانید عکس های مربوط به پروژه های اجرایی را در صفحه اسپالک  ملاحظه فرمایید.

خدمات

ما برای هر فضای شما بنا به خواست و سلیقه تان، طرحی دلفریب و رویایی بصورت سه بعدی (۳D) ارایه می کنیم و در کوتاه ترین زمان، با بکارگیری بهترین مصالح و مواد اولیه، با مناسب ترین قیمت رویای شما را محقق ساخته و زمین و ویلای شما را به زیبایی شهره آفاق خواهیم ساخت. تیم های تخصصی اسپالک، بنا و محوطه را به عنوان یک کل در نظر می گیرند تا هماهنگی اجزای گوناگون محیطی زیبا را فراهم آورد. استفاده از متریال سازگار با طرح و اجرای دقیق توسط گروه اجرایی انجام پروژه را تضمین می نماید.