ما برای هر فضای شما بنا به خواست و سلیقه تان، طرحی دلفریب و رویایی بصورت سه بعدی (۳D) ارایه می کنیم و در کوتاه ترین زمان، با بکارگیری بهترین مصالح و مواد اولیه، با مناسب ترین قیمت رویای شما را محقق ساخته و زمین و ویلای شما را به زیبایی شهره آفاق خواهیم ساخت. تیم های تخصصی اسپالک، بنا و محوطه را به عنوان یک کل در نظر می گیرند تا هماهنگی اجزای گوناگون محیطی زیبا را فراهم آورد. استفاده از متریال سازگار با طرح و اجرای دقیق توسط گروه اجرایی انجام پروژه را تضمین می نماید.

ساخت و بازسازی ویلا، ویلا باغ، روف گاردن، و محوطه سازی در فضای بایر زمین شما که می تواند شامل استخر، آلاچیق، انواع گل و گیاه و درخت که در نهایت رویای سبز شما را شکل خواهند داد. مفتخریم که خالق رویای سبز شماییم امروز برای ما نه یک شعار که میثاقی است که با افتخار آن را به انجام رسانده تا محیط زندگی شما را هرچه بهتر و بیشتر مفرح و دلفریب و رویایی سازیم و به شما هموطن عزیز شادی را هدیه دهیم.
شرکت اسپالک از سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را در زمینه های مرتبط ویلا و بازسازی ویلا محوطه سازی از جمله طراحی های سه بعدی و ساخت المان های محوطه، آغاز نمود و با تشکیل گروه های تخصصی کاری فعالیت خود را در زمینه های مکمل توسعه بخشید. ایجاد و حفظ هماهنگی بین گروه های مختلف اجرایی برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب اولویت اساسی این شرکت می باشد.
با توجه به سوابق اجرائی و بر اساس مطالعه روی طرح ها، مواد و مصالح جدید، ایده ها و نیز بهره گیری از مشاورین در سطوح عالی مانند (اساتید دانشگاه که با این شرکت همکاری دارند)، این شرکت تلاش نموده است همواره با در نظر گرفتن امکانات موجود در بازار داخلی بیشترین نو آوری را در ساخت ابنیه و محوطه سازی داشته باشد و در اجرای پروژه ها از مجرب ترین افراد و بهترین مصالح در تمام سطوح استفاده نماید.
تیم های تخصصی اسپالک (بازسازی ویلا)، بنا و محوطه را به عنوان یک کل در نظر می گیرند تا هماهنگی اجزای گوناگون محیطی زیبا را فراهم آورد. استفاده از متریال سازگار با طرح و اجرای دقیق توسط گروه اجرایی انجام پروژه را تضمین می نماید. صرف هزینه ای مناسب نسبت به هزینه ساخت کل ساختمان برای ایجاد بام سبز (روف گاردن) باعث احیای فضای بلا استفاده پشت بام خواهد شد که خود از جهات مختلف ارزش افزوده بسیاری برای مجموعه مسکونی به ارمغان خواهد آورد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *