http://vimeo.com/groups/stockfootage/videos/41629603

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet nec, vulputate eget, arcu. In enim justo, rhoncus ut, imperdiet a, venenatis vitae, justo.

Nullam dictum felis eu pede mollis pretium. Integer tincidunt. Cras dapibus. Vivamus elementum semper nisi. Aenean vulputate eleifend tellus. Aenean leo ligula, porttitor eu, consequat vitae, eleifend ac, enim. Aliquam lorem ante, dapibus in, viverra quis, feugiat a, tellus.

 

Phasellus viverra nulla ut metus varius laoreet. Quisque rutrum. Aenean imperdiet. Etiam ultricies nisi vel augue. Curabitur ullamcorper ultricies nisi. Nam eget dui. Etiam rhoncus. Maecenas tempus, tellus eget condimentum rhoncus, sem quam semper libero, sit amet adipiscing sem neque sed ipsum. Nam quam nunc, blandit vel, luctus pulvinar, hendrerit id, lorem. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus. Donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus.

Nullam quis ante. Etiam sit amet orci eget eros faucibus tincidunt. Duis leo.


ویلا و آپارتمان و حتی پشت بام منزل(برج-آپارتمان) شمارا به گونه ای طراحی و اجرا نماییم که محیط زندگی تان را به تصاویری رویایی تبدیل نماییم. و امروز مفتخریم به اطلاع رسانیم که شرکت بارش سبز با بیش از ۵۰ پروژه اجرایی یکی از برترین شرکتهای معماری تبدیل شده که شما عزیزان می توانید عکس های مربوط به پروژه های اجرایی را در صفحه اسپالک  ملاحظه فرمایید.


سقف کشسان


شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که سقف کشسان چیست؟ سقف کشسان را می توان یکی از مدرن ترین انواع سقف کاذب دانست. این سقف از پارچه ای از جنس PVC ساخته می شود که دارای قابلیت کشسانی است. به این معنی که می توان با گرمادهی به پارچه، آن را به اندازه مورد نظر کش آورد و سپس روی پروفیل های ویژه ای نصب کرد. از پارچه کشسان می توان به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد که به آن دیوار کشسان گفته می شود. سقف کشسان و دیوار کشسان دارای قابلیت نورپردازی هستند که این قابلیت از عناصر مهم زیباسازی دکوراسیون به حساب می آید.

سقف کشسان لاکر دارای تنوع رنگی فوق العاده ای است که شامل بیش از ۱۵۰ رنگ می شود. نکته ی قابل توجه در سقف های کشسان امکان چاپ بر روی پارچه های سقف کشسان است. مشکلی که پیشتر چاپ سقف کشسان با آن رو به رو بود، عرض چاپ نسبتا کم بوده است. اما این مشکل توسط گروه صنعتی اسپالک با در اختیار گرفتن دستگاه چاپ UV حل شده است این دستگاه، اولین دستگاه چاپ با عرض ۵٫۳۰ متر در ایران است. به کمک دستگاه چاپ سقف کشسان می توان در پروژه های ساختمانی بزرگ، سقف اسپالک را به صورت یکپارچه و بدون درز چاپ کرد. این چاپ ها در کمترین زمان و با بهترین وضوح انجام می گیرند.

1 پاسخ دادن

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *